چگونه از شر موریانه خلاص شویم؟

آیا آسیب موریانه شما را نیز نگران کرده است؟

در واقع در پاسخ به سوال چگونه از شر موریانه خلاص شویم باید مد نظر داشت که موریانه ها می توانند خسارت های زیادی به خانه شما وارد نمایند. از این رو هزینه کردن برای سمپاشی موریانه امری ضروری محسوب می شود. البته پیشگیری از ورود موریانه ها به داخل منزل از بحث درمان و مبارزه با آنها آسان تر می باشد و به مالکان در جهت محافظت از منازل خود در برابر این حشرات موذی کمک می کند. در همین راستا تشخیص به هنگام فعالیت موریانه ها از طریق بازرسی اولیه و حرفه ای توسط متخصصان مجرب شرکت سمپاشی امکان ریشه کشی و نابودی موریانه ها با سمپاشی منزل را در کوتاه ترین زمان را فراهم می سازد.

شرکت ما سمپاشی سوسک، ساس، کنه، مورچه و… را بهصورت تضمینی، هزینه و قیمت مناسب انجام می دهد.

از مهمترین نشانه های وجود موریانه ها در منزل، وجود لانه های گلی و آسیب های وارد شده به چوب است. پس اگر قصد سمپاشی موریانه ها و روش های مقابله با آنها را دارید، با ما همراه باشید.

سمپاشی موریانه

آسیب موریانه ها

موریانه ها به دلیل تجزیه مواد مختلف در محیط زیست، بسیار مفید هستند. با این حال در محیط خانه، آنها تهدید محسوب شده و بایستی اقدام به سمپاشی آنها توسط شرکت سمپاشی کرد.

 شاید باور نکردنی به نظر برسد اما خسارات و آسیب هایی که موریانه ها سالیانه به وسایل وارد می نمایند به میلیاردها دلار می رسد. به گونه ای که خسارات های وارد شده توسط آنان بیشتر از سیل، طوفان و زمین لرزه می باشد.

در واقع مهمترین علت تخریب گری موریانه ها کوچک بودن و پنهان ماندن از چشم انسان است. این حشرات موذی در اعماق اشیاء چوبی نفوذ کرده و درون آنها را متلاشی می کند.

به طور کلی مناطقی که مورد تهاجم موریانه ها قرار می گیرند عبارتند از:

  • منازل
  • مبلمان های چوبی
  • اثاثیه منازل مانند کمد ها، کابینت ها
  • کف پوش ها و دیوارپوش های چوبی

روش های سمپاشی کردن موریانه

روش های مختلفی برای سمپاشی موریانه وجود دارد که از مهمترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

استفاده از بوریک اسید

موریانه ها در اثر خوردن آن دچار اختلال گوارشی می شوند.

تکنیک طعمه مقوایی

در روش طعمه مقوایی، مقوای حاوی سلولز در دسترس این موجودات قرار می گیرد که بعد از تجمع موریانه ها، مقوا برداشته شده و سوزانده می شود.

کرم های موریانه خوار

 نماتدها یا کرم های گرد با تزریق باکترهای کشنده باعث کشتن موریانه ها می شوند.

 استفاده از خاک دیاتومه

خاک دیاتومه دارای ذرات بسیار تیزی هستند که با ایجاد خراش در بدن موریانه ها موجب تلف شدن آنها می گردد.

بکارگیری روغن چریش

 این روغن با ایجاد اختلال در چرخه تولید مثل موریانه ها از تخم گذاری و گسترش آنها پیشگیری می کند.

راه های سمپاشی موریانه با کمک شرکت سمپاشی

از جمله مهمترین روش های نابودی موریانه ها، سمپاشی موریانه می باشد. در همین راستا یکی از مواردی که بایستی پیش از سمپاشی موریانه انجام دهید، شناخت صحیح نژاد و نوع موریانه ها می باشد. در واقع لانه موریانه ها اغلب به صورت ساختار نازک گلی است که معمولا در دیوار، کف و محفظه های خالی قرار دارند.

علاوه بر این مشاهده بال های پوسیده در منزل، نشانگر وجود موریانه می باشد.

ابتدا کنتورهای برق، جعبه های فیوز و محفظه های چوبی توسط متخصصین شرکت سمپاشی ما بررسی شده و در صورت وجود موریانه، از سم مخصوص برای از بین بردن آنها استفاده می نمایند.

 علاوه بر این اتصالات، ترک ها و پوسیدگی های موجود در خانه از دیگر محل هایی است که باید در هنگام سمپاشی موریانه بررسی شوند.

مراحل سمپاشی منزل و مقابله با موریانه ها

نحوه سمپاشی منزل و مقابله با موریانه ها امری تخصصی می باشد که بایستی توسط کارشناسان شرکت سمپاشی انجام شود. مراحل سمپاشی موریانه به شرح زیر است:

بازرسی منزل توسط کارشناسان

 کارشناسان شرکت های سمپاشی، محل های تجمع کلونی موریانه ها، مانند محل های مرطوب، سازه های چوبی و دیگر مکان های آلوده را بررسی می کنند. بعد از بررسی کامل، روش های ممکن را بر حسب شدت آلودگی، جهت از بین بردن موریانه ها ارائه می نمایند.

انجام عملیات سمپاشی

در صورت شناسایی و تشخیص کلونی، عملیات سمپاشی بر حسب نوع موریانه انجام می گیرد.

نظارت و پشتیبانی نهایی

متخصصان پس از انجام و ریشه کنی، راهکارهای لازم به منظور پیشگیری از آلودگی مجدد را پیشنهاد می کنند.

شرکت سمپاشی سلامت گستر مبین، چگونه از شر موریانه خلاص شویم

برای اینکه نابودی موریانه ها تضمینی باشد بایستی سمپاشی موریانه را به یک شرکت معتبر بسپارید. شرکت سمپاشی سلامت گستر مبین، جز شرکت های معتبر در زمینه سمپاشی است، که مجوز رسمی از وزارت بهداشت را داراست.

این مرکز سمپاشی با بکارگیری مواد باکیفیت و بدون بو به صورت تضمینی جانوران موذی مانند ساس، سوسک، موریانه و غیره را در تمامی مکان ها نابود می سازد. همچنین سمپاشی منزل، هتل، فروشگاه و ادارات از جمله خدمات دفع حشرات توسط شرکت سمپاشی سلامت گستر مبین می باشد. پس همین الان اقدام کنید!