سمپاشی اداره

سمپاشی اداره  نقش بسیار مهمی در حفظ بهداشت و آرامش فکری در محیط کاری ایفا می‌کند.اداره وسازمان‌ها باید محیط کاری سالم و بدون حشرات و جانوران موذی را ایجاد کنند تا رضایت کارمندان را بالا ببرند. در این راستا، خدمات سمپاشی توسط شرکت سلامت گستر مبین که دارای مجوز از وزارت بهداشت است اهمیت زیادی دارد.

مزایای سمپاشی اداراه :

  1. حفظ سلامت کارکنان: سمپاشی منظم و دوره ایی درباعث کاهش خطر انتقال بیماری‌ها از طریق حشرات مانند سوسری ها و موش‌ها به کارمندان و کارکنان می‌شود.
  2. بالا رفتن نظافت و بهداشت: محیط کاری تمیز و خالی از حشرات باعث افزایش بهداشت و راحتی کارمندان و کارکنان می‌شود.
  3. کاهش خسارت به تجهیزات و دارایی‌ها: سمپاشی اداری به حفاظت از تجهیزات و دارایی‌های اداره در برابر خرابی‌های ناشی از حشرات و موش‌ها کمک می‌کند.
  4. بالا رفتن سابقه سازمان: ادارات با حفظ سابقه خوب ، نه تنها رضایت کارکنان را حفظ می‌کنند بلکه نیز نظر عمومی خوبی از سازمان ایجاد می‌کنند.

سمپاشی اداره و مبارزه با آفات مسئله بسیار مهمی در این مراکز می باشد. در واقع عدم توجه به آن می تواند آسیب های غیر قابل جبرانی مانند آتش سوزی و جویدن سیم ها را به همراه داشته باشد.

علاوه بر این، وجود حشرات و جانوران موذی در محیط ادارات باعث انتقال بیماری به کارکنان شده و سلامت آنان را نیز تهدید می کند. از این رو سمپاشی سوسک و حشرات در ادارات و پیشگیری از تکثیر آنها امری ضروری محسوب می شود.

همچنین از اصلی ترین جوندگانی که آسیب های جدی به محیط های اداری وارد می کنند می توان به موش ها، موریانه ها، مگس ها و انواع سوسک های ریز و درشت اشاره کرد. خوشبختانه امروزه شرکت ما با ارائه راهکارهای مختلف در جهت حفظ سلامت ادارات تلاش می کند.

خدمات سمپاشی اداره:

سمپاشی اداره، کارنجات، سازمان ها و شرکت های مختلف به منظور دفع آفات برای کارکنان که بسیاری از آنها شبانه روز را در محل کار سپری می کنند، از اهمیت بالایی برخوردار است. در بسیاری از موارد برخی از کارکنان با مشاهده جانوران موذی همچون موش محل کار خود را ترک می کنند که منجر به ایجاد ناهنجاری و اختلال در کار می گردد.

از همین رو سمپاشی دوره ای شرکت و ادارات بایستی توسط افراد متخصص و ماهر صورت گیرد. چرا که در نظر گرفتن اصول بهداشتی در محل کار باعث پیشگیری از بی نظمی و فراهم نمودن محیطی ایمن و پاکیزه برای کارمندان می گردد.

توجه داشته باشید که بایستی خدمات سمپاشی اداره، در زمان مناسب انجام شود تا از تکثیر هر چه بیشتر حشرات و جانوران موذی جلوگیری شود.

مراحل سمپاشی اداره و شرکت:

به منظور سمپاشی اداره در مرحله اول ابتدا کارکنان و مسئولان را حداقل دو تا سه روز پیش از عملیات از زمان و نحوه انجام سمپاشی مطلع کنید.

در مرحله بعد تمامی اتاق ها، آشپزخانه ها، راهرو ها و محل های کار را به خوبی جارو نمایید. بعد از انجام تمیزکاری، تمامی وسایل را از دیوارها و ستون ها به منظور دسترسی به درزها و قرنیزها فاصله دهید. همچنین همه پارچه ها و کوسن های مبل را در داخل یک کیسه یا جعبه قرار داده و آنها را از محل سمپاشی دور کنید.

حال نوبت به حضور کارشناسان شرکت سمپاشی مبین می رسد که نوع حشرات را شناسایی کرده و از سم مخصوص برای نابودی آنها استفاده کنند.

پس از انجام این اقدامات، سمپاشی اداره را شروع نموده و تمامی نقاط را به خوبی سمپاشی می کنند و به این صورت تمامی حشرات موذی از بین خواهند رف

روش های سمپاشی ادارات و شرکت ها:

سمپاشی اداره توسط متخصصان ما با روش های مختلفی انجام می شود که از مهمترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دستگاه مه پاش: این دستگاه مناسب دفع حشراتی مانند مگس و پشه ها می باشد.
  • دستگاه دفع موریانه.
  • استفاده از روش طعمه گذاری: این روش بهترین گزینه برای دفع موش های فاضلابی است.
  • بکارگیری سمپاش های استاندارد: استفاده از سمپاش های استاندارد به دلیل نداشتن بو و جلوگیری از ایجاد لک بر روی دیوارها و کف ساختمان، مناسب ترین روش برای سمپاشی اداره محسوب می شود.
  • مصرف سم های مخصوص به منظور از بین بردن ساس ها و کک ها می باشد.

اقداماتی که باید در هنگام سمپاشی ادارات انجام دهید:

همانطور که ذکر گردید، پیش از انجام عملیات سمپاشی، بایستی تمامی کارکنان از آن مطلع شوند. چرا که سمپاشی برای اغلب افراد مضر بوده و نباید هیچگونه تماس پوستی با این سموم داشته باشند. در نتیجه بهترین راه حل، برای پیشگیری از آسیب به کارکنان اداره انجام سمپاشی در روزهای تعطیل نظیر روز جمعه می باشد.

به علاوه چنانچه انبار یا قسمتی برای جمع آوری مواد غذایی دارید، حتما آن را به مکانی دیگر منتقل نمایید تا مواد سمپاشی به آنها آسیبی وارد نکنند.

ظروف و مواد غذایی خشک و تر موجود در بخش های غذاخوری را از محل مذکور خارج کنید تا در هنگام سمپاشی از ورود حشرات جلوگیری شود. توجه داشته باشید که برای سمپاشی اداره، حتما از شرکت سمپاشی سلامت گستر مبین کمک بگیرید و خودتان این کار انجام ندهید.

به منظورافزایش بهبود کیفیت محیط کاری و حفظ بهداشت کارکنان و کارمندان، خدمات سمپاشی ادارات باید به صورت منظم و با استفاده از سموم موثر و ایمنی که در سمپاشی منازل استفاده می گردند، انجام شوند. این خدمات به توجه به نیازهای اداره به طور ویژه ایی انجام می‌شوند تا راندمان اثربخشی بالایی داشته باشند