سمپاشی منزل

خدمات سمپاشی منزل به عنوان یکی از خدمات مهم در حفظ بهداشت و آرامش خانه‌ها بسیار حیاتی است. شرکت سم افشان سلامت گستر مبین که دارای مجوز از وزارت بهداشت است با تعهد به ارائه خدمات سمپاشی خانه به شما کمک می‌کند تا از هجوم حشرات مانند سوسک‌ها، مورچه‌ها، پشه‌ها و موش‌ها در امان باشید.

سمپاشی منزل
سمپاشی منزل در تهران

سمپاشی منزل و از بین بردن آنها موجب از بین رفتن ریز انگل ها و پیشگیری از عفونت ها و بیماری های مختلف می شود. چرا که سوسک ها، موریانه ها و بسیاری از دیگر حشرات موذی، ناقل بیماری ها و انواع انگل های مشترک بین حیوان و انسان هستند. از این رو پیگیری این موضوع به حفظ سلامت خانه، خانواده و  در مجموع جامعه کمک می نماید.

سمپاشی آپارتمان، آسانتر از سمپاشی بسیاری از مکان های دیگر مانند کارنجات، رستوران ها و ادارات است. با این حال، بایستی به تمام مراحل، اشراف کامل داشت و از سم مناسب استفاده نمود. بنابراین بهترین راه حل این است که از شرکت سمپاشی سلامت گستر مبین کمک بخواهید و کار را به کاردان بسپارید.

خدمات سمپاشی منزل:

خدمات سمپاشی منزل متشکل از افراد متخصصی هستند که دارای تجربه کافی در این زمینه می باشند.

انواع سمپاشی منزل با شرکت سلامت گستر مبین

سمپاشی ساس

سمپاشی سوسک

حضور سوسک ها در محیط بسیار ناخوشایند است. تنها شرکت های سمپاشی که دارای سموم بهداشتی معتبر هستند، می توانند جهت مبارزه با این حشرات، خدمات موثری را ارائه نمایند.

سمپاشی موش

شرکت های سمپاشی با بکارگیری سموم موجب فراری شدن یا خفه شدن موش ها می شوند.

سمپاشی موریانه

موریانه ها در محیط های تاریک زندگی می کنند و از آسیب زننده ترین حشرات محسوب می شوند که البته می توان با سمپاشی آنها را نابود کرد.

سمپاشی مورچه

نابود کردن کلونی های بزرگ مورچه ها یکی از مهمترین کارهایی است که نیاز به تجربه و تخصص بالایی نیاز دارد تا کمترین آسیب به ساختمان وارد گردد.

انجام سمپاشی تخصصی برای پارکت، لمینت و MDF.

سمپاشی شپش

سمپاشی حمام، دستشویی و انبار: جانوران و حشرات به محیط های مرطوب علاقه فراوانی دارند. به همین دلیل سمپاشی این مناطق از گسترش آنان جلوگیری می کند

بهترین زمان برای سمپاشی منزل چه زمانی است؟

بهترین زمان سمپاشی منزل
بهترین زمان سمپاشی منزل

اوایل بهار، بهترین زمان برای سمپاشی منزل و آپارتمان می باشد.

این زمانی از سال است که جمعیت حشرات خیلی کمتر است و بعد ازعملیات سمپاشی مناسب جمعیت آنها کنترل می شود.

با گرم شدن هوا، بسیاری از حشرات از خواب زمستانی بیدار می شوند، شروع به جفت گیری می کنند و به دنبال منابع غذایی در نقاط مختلف می گردند. 

حشرات همچنین دراوایل صبح بیشترین فعالیت را دارند. این بهترین زمان برای استفاده از روش های سمپاشی می باشد و دراوایل پاییز هم سمپاشی دوره ایی انجام شود .با سرد شدن هوا هجوم حشرات به نقاط گرمتر ساختمان شدت می یابد

اقدامات قبل از سمپاشی منزل

در سمپاشی منزل، هر نوع اثاثیه بزرگ مثل مبلمان را از گوشه و کنار خانه باید جمع کنید. این امر موجب می شود افرادی که مشغول کار سمپاشی هستند کار خود را راحت تر انجام دهند. به یاد داشته باشید اکثر حشرات و آفات در گوشه و کنار خانه رشد می کنند و تکثیر خواهند شد

شما باید تمام اقدامات لازم را پیش از سمپاشی منزل انجام دهید. سرویس بهداشتی، آشپزخانه و حمام بهترین مکان برای زندگی حشرات و آفات هستند. به همین خاطر باید اطمینان پیدا کنید که به طور کامل تخلیه شده اند

اقدامات بعد از سمپاشی منزل

همانگونه که اقدامات بعد از سمپاشی منزل اهمیت فراوانی دارد باید به اقدامات قبل از سمپاشی هم توجه کنید. سم در هر شکلی ممکن است برای فرد خطر داشته باشد. برای پیشگیری از خطرات به نکات زیر توجه کنید:

بعد از سمپاشی منزل، مدتی از خانه خود دور شوید. کارشناسان مدت زمان متفاوتی را در این خصوص ذکر کرده اند، به عنوان مثال برای برخی از سموم 6 ساعت نبودن در فضا کافی است. اما برخی از سموم آنقدر قوی هستند که بهتر است تا دو یا سه روز به آن مکان برنگردید. ما به شما توصیه می کنیم تا خشک شدن کامل سم صبر کنید و بعد از دو روز به منزل خود بازگردید.

نباید محیط را سریعا نظافت کنید. این نکته مهم را به یاد داشته باشید که بعد از بازگشت به خانه آن را سریع تمیز نکنید. نظافت فوری پس از سمپاشی منزل، اثر آن را می تواند کاهش دهد. با انجام این کار ممکن است سم پاک شود. به همین خاطر مجبور می شوید سمپاشی منزل خود را دوباره آغاز کنید.

ازبین بردن بوی سم در منزل

نکات مهم در سمپاشی منزل :

برای اینکه سمپاشی منزل به بهترین صورت انجام شود، لازم است نکاتی را مورد توجه قرار دهید. به طور کلی این نکات عبارتند از:

  • انتخاب سم مناسب بر حسب نوع حشرات.
  • توجه به روش سمپاشی و رعایت نکات ایمنی پیش از مصرف سم.
  • پیشگیری از قرارگیری مواد خوراکی و آشامیدنی در معرض سم.
  • باز نمودن درب و پنجره در هنگام استفاده از سم.
  • بکارگیری لباس مخصوص، دستکش و ماسک حین سمپاشی.
  • انجام سمپاشی به صورت نقطه ای به منظور حداقل رساندن سم موجود در هوا.
  • قرار دادن سم پس از استفاده، به دور از دسترس کودکان.
  • شستن دست و پا به صورت کامل با آب و صابون.
  • استفاده از سم بر حسب میزان غلظت نوشته شده بر روی برچسب.
  • رعایت نمودن حداقل زمان مورد نیاز برای از بین رفتن اثرات و بوی سم.

ود اوایل پاییز هم سمپاشی دوره ایی انجام شود .با سرد شدن هوا هجوم حشرات به نقاط گرمتر ساختمان شدت می یابد

قیمت سمپاشی منازل:

ممکن است برای شما هم سوال باشد که قیمت سمپاشی منازل به چه چیزی بستگی دارد. مهمترین عوامل موثر بر هزینه سمپاشی منزل عبارتند از:

  • قیمت سمپاشی بر حسب متراژ: طبعا هرچه متراژ منزل، بزرگتر و دارای درز و شکاف های بیشتری باشد، هزینه سمپاشی منزل به همان اندازه بیشتر خواهد بود.
  • هزینه سمپاشی بر اساس نوع حشره: قیمت سمپاشی بر اساس نوع حشره موذی نیز متغیر می باشد.
  • تعداد دفعات سمپاشی: گاهی بر اساس نوع آفت و حجم زاد و ولد، ممکن است تعداد دفعات سمپاشی تکرار شود که موجب افزایش قیمت آن می گردد.
  • نوع سموم و کیفیت آن.
  • روش سمپاشی: استفاده از سموم بر حسب غلظت و نحوه بکارگیری آنها یک کار تخصصی است.

چرا سمپاشی منازل مهم است؟

حشراتی مانند کنه ،کک پشه،سوسک ،بیماریها وعفونت های جدی را انتقال میدهند . به طور مثال،کک باعث انتقال طاعون و سوسک باعث آسم و واکنش های آلرژیک میشود . البته این بیماری ها قابل درمان هستند ولی برای افرادی که دارای سیتم ایمنی ضعیف هستند باعث مشکلات جدی سلامتی می گردند . بنا به این دلایل هزینه جهت سمپاشی منزل در کاهش خطرات بهداشتی ناشی از جانوران و حشرات موذی بسیار امری مهم می باشد.

سوسک ها انواع مختلفی از باکتری های بیماریزا را با خود حمل میکنند . در اثر تماس با ظروف آشپزخانه و مواد غذایی آنها را پخش کرده و افراد منزل را دچار مسمویت های غذایی می کنند. یا ساس ها با قدرت تولید مثل بالا باعث سلب آسایش اعضای خانواده و گزش های دردناک شبانه می شوند .

واقعیت ماجرا این است که همه ی ما خواهان زندگی بدون استرس و ناراحتی هستیم .

ایمنی حیوانات خانگی باید تامین شود. وجود کک و کنه در منزل باعث هجوم به حیوانات خانگی ما میشوند که بعث صرف هزینه های دامپزشکی گران قیمت می گردند .

راه های جلوگیری از ورود حشرات به منازل

1)از تجمع آب های راکد در منزل و حیاط و کنار گلدان ها جلوگیری کنید . بهترین مکان جهت پرورش پشه و چرخه زندگی آن ها می باشد.

2)از سمپاشی منظم و دوره ایی استفاده کنید مخصوصا اگر باغچه در ساختمان دارید

3)از روش های طبیعی مانند استفاده از تله یا چسب حشرات برای منزل استفاده کنید

4)زباله های منزل را جمع اوری کرده و به صورت کاملا منظم جمع اوری نموده . انها را در سطل زباله بیرون از خانه قرار دهید تا جذب حشرات به حاقل برسد.

5)نصب توری بر روی پنجره ها مهم است و باعث جلوگیری از ورود پشه ، عنکبوت ،مگس به درون منزل میگردند.

6)میوه ها و سبزیجات را برای زمان زیادی در محیط اشپزخانه قرار ندهید چون باعث ورود مورچه و مگس میوه میگردند.

خطرات سمپاشی در منازل :

حتما مطمئن شوید که شرکت سمپاشی دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت باشد . استفاده از خدمات سمپاشی توسط اشخاص یا شرکت های غیر مجاز ، سلامت اعضای خانواده را به طور جدی به خطر می اندازد.

نظریات مشتریان را درباره شرکت مورد نظر بررسی کنید و تحت تاثیر تبلیغات زیاد افراد قرار نگیرید.

قبل از انجام خدمات سمپاشی از شیوه انجام کار،نظافت و هزینه پرس و جو کنید . هزینه ارزان ، گران و تضمین های دروغین اصلا در سمپاشی ملاک نیست مهم تعهد و اعتبار و داشتن مجوز رسمی فقط از وزارت بهداشت می باشد.

آماده‌سازی منزل جهت سم پاشی

حمله حشرات و آفات به منازل می‌تواند مضرات زیادی از جمله تهدید سلامتی ساکنین، آسیب به اموال و ایجاد حس ناامیدی داشته باشند. بهره‌گیری از خدمات سمپاشی منازل توسط شرکت ما  می‌تواند روشی موثر، بهینه و طولانی مدت به هنگام هجوم آفات باشد. باید درنظر داشت آماده‌سازی مناسب برای اطمینان از موفقیت و نتیجه بهینه این خدمات ضروری بشمار می‌رود.

  • آمادگی مناسب

هجوم حشراتی ماندد سوسک، مورچه و… دارای مضرات متعددی از جمله ایجاد مزاحمت برای آرامش و سلامت ساکنین و آسیب به اموال دارد. اما نکته مهم آنست که خانه قبل از ورود تیم سمپاشی، کاملا آماده گردد .

  • آماده سازی منزل برای خدمات سمپاشی در تهران

آیا ترک منزل تا زمان دفع آفات اجباری است؟

به هنگام سمپاشی خانه  لزوم ترک منزل به روش مورد استفاده و میزان آلودگی بستگی دارد. به عنوان نمونه در صورتی که از مواد شیمیایی به عنوان درمان استفاده شود، نیاز به تخلیه منزل وجود دارد اما عموما برای درمان‌های معمول ترک منزل بصورت موقت پیشنهاد می‌گردد.

بکارگیری مواد شیمیایی برای کنترل حشرات موذی توسط متخصصان در حین استفاده و تماس مستقیم با آن می‌تواند مضر باشد، اما پس از خشک شدن برای ساکنین بی‌ضرر و ایمن خواهد بود.کارشناسان ما روش مناسب با درمان پیشنهادی را به شما ارائه خواهند نمود اما همواره تخلیه موقت منزل بهترین کار خواهد بود.

مدت زمان سم‌پاشی حشرات در منزل چقدر است؟

اندازه ملک و پیچیدگی کار از عوامل موثر در تعیین زمان لازم برای انجام خدمات سمپاشی کنترل آفات است. انجام این خدمات با اندازه متوسط حدود یک الی دو ساعت زمان می‌برد. چنانچه ابعاد ملک بزرگ باشد و یا هجم آفت زندگی زیاد باشد زمان بیشتری می‌بایست صرف شود. متخصصان بازه زمانی تخمینی را پیش از شروع خدمات به متقاضی ارائه می‌نمایند اما لازم است زمان کافی در جهت اجرای کامل کار لحاظ شود.

پس از چه مدتی می‌توان به منزل بازگشت؟

بازه زمانی مناسب برای بازگشت به منزل بر حسب نوع مواد شیمیایی مورد استفاده می‌تواند متغیر باشد. عموما بازه زمانی 4 ساعت پس از اتمام خدمات برای بازگشت به منزل مناسب است. در این بازه زمانی موارد شیمیایی بصورت کامل خشک خواهد شد یعنی زمان بازگشت کاملا ایمن خواهند بود. اما این امکان وجود دارد که برخی از خدمات نیاز به مدت زمان بیشتر داشته باشد.

بهتر است که حیوانات خانگی در طول زمان ارائه خدمات از محیط دور نگه داشته شوند چرا که ممکن است همانند انسان نسبت به مواد شیمیایی کنترل حشرات حساس باشند. می‌توان در این مدت حیوانات خانگی را در مرکز نگهداری حیوانات و یا منزل خویشاوندان اسکان داد. اگر این امکان وجود نداشت می‌توان حیوانات خانگی را در منطقه‌ای دور از محل دفع آفات نگهداری کرد. همچنین ضروریست که پیش از آغاز ارائه خدمات کنترل آفات ظروف غذا، محل خواب و اسباب بازی حیوانات خانگی از محل برداشته شود.

آیا منزل می‌بایست پیش از ارائه خدمات سمپاشی نظافت شود؟

نظات منزل روشی موثر در جهت اثربخشی خدمات سمپاشی خانه خواهد بود که تاثیرگذاری کار را چندبرابر خواهد نمود.پاک کردن آلودگی، امکان نفوذ بهتر مواد نابودگر و دسترسی به آفات را در محل اجرای خدمت فراهم می‌کند. پیشنهاد می‌شود فضاهایی نظیر پارکینگ و زیرزمین که آفات عموما در آن پنهان می‌شوند نظافت پیش از شروع کار شوند.

 مدت زمان انتظار برای نظافت منزل پس از سمپاشی چقدر است؟

پس از اتمام اجرای خدمات سمپاشی منازل، بخشی مواد شیمیایی آفت‌کش در محیط باقی می‌ماند و به اثربخشی خود ادامه می‌دهد. توصیه می‌شود تا یک هفته از تمیز کردن منزل خودداری شود تا مواد آفت کش اثربخشی کامل داشته باشند. با این وجود نظافت سبک و منظم نظیر پاک کردن سطوح و یا شست و شوی ظروف مشکلی ندارد. با این وجود توصیه می‌گردد در این زمینه با متخصص خود مشورت نمایید.

آیا پس از اجرای خدمات سمپاشی بویی استشمام می شود؟

بسته به نوع سم پاشی امکان دارد بوی زیادی در محیط ایجاد شود. این امر به علت استفاده از مواد شیمیایی در ترکیبات آفت کش است که عموما پس از چندساعت از بین خواهد رفت. پس از انجام سم پاشی، باز گذاشتن درب‌ها و پنجره‌ها برای ایجاد تهویه ضروری است. درصورتی که بو بیش از یک روز در محل استشمام شد با شرکت ارائه دهنده خدمات یا متخصص خود تماس بگیرید.

آیا نیاز به نظات منزل و شست و شوی ظروف و ملحفه ها پس از اتمام کار وجود دارد؟

با وجود اینکه در بخش‌های قبلی نسبت به عدم نظافت منزل در یک دوره خاص پیشنهاد شد اما می‌بایست لوازم شخصی نظیر محلفه، البسه و ظروف شست و شو شوند. توصیه می‌گردد تا اتمام دوره پیشنهادی نسبت به شست و شوی این موارد صبر نمایید تا کمتر در مواجهه با مواد شیمیایی قرار گیرید.

آیا درمان دفع و کنترل آفت پس از خشک شدن روشی ایمن است؟

روش‌های دفع و کنترل آفات به روش سمپاشی مایع به گونه‌ای فرموله شده‌اند که پس از خشک شدن کامل برای انسان‌ها و حیوانات ایمن باشند. با این وجود در طول مدت ارائه خدمت می‌تواند در صورت مواجهه برای انسان ضرر داشته باشد.

می‌بایست دستورالعمل‌هایی که توسط شرکت‌های سمپاشی مجوز دار از وزرات بهداشت به شما ارائه می‌گردد توسط ساکنین اجرا گردد. عموما می‌بایست برای ورود مجدد به منزل حداقل چند ساعت صبر نمائید. پس از خشک شدن این مواد شیمیایی آفت کش خطری برای حیوانات خانگی و انسان نخواهند داشت.

پیش از شروع سمپاشی خانه چه کارهایی باید انجام داد

پاکسازی و نظافت محیط پیش از شروع خدمات کنترل آفت اهمیت زیادی دارد.

لباس هایی که دیگر مورد استفاده نیست، جعبه های مقوایی، کارتن ها و کاغذهای بلااستفاده محل مناسبی برای رشد این حشرات و جانوران موذی است.

نگهداری صحیح مواد غذایی :

محل نگهداری مواد غذایی محل مناسبی برای رشد و جذب آفت‌ها است، لذا نگهداری مناسب و درست غذا در جهت کنترل آفت‌ها مهم خواهد بود. پیش از اجرای خدمات مواد غذایی با در محلی مناسب و امن و در ظروف دربسته نگهداری شود و از محل اجرای سمپاشی دور باشد این موارد شامل مواد غذایی ازجمله مواد خشک در انبار، غذاهای حیوانات خانگی و حتی میوه‌های روی میز نیز می‌شود.

محافظت از اقلام حساس :

انجام خدمات سم پاشی منزل می‌تواند موجب تغییر رنگ برخی اقلام حساس و یا آسیب به آن شود. پیش از اجرای سمپاشی لازم است موارد حساس که ممکن است آسیب ببیند، مانند آثار هنری، پارچه های ظریف، لوازم الکترونیکی و جواهرات را از محل دور کنید.

از نایلون برای پوشاندن این لوازم استفاده نمود تا در معرض مواد شیمیایی نباشند.

جابجایی اثاثیه و لوازم :

یکی از مراحل مهم در جهت آماده‌سازی محل برای انجام خدمات کنترل آفات جابجایی لوازم و اثاثیه است. آفات غالبا در پشت مبلمان و لوازم بزرگ مخفی می‌شوند. با جابجایی این اثاثیه و فاصله دادن از دیوارها می‌توان به نقاط پنهان برای سمپاشی دسترسی پیدا کرد. علاوه بر این تماس این مبلمان با مواد شیمیایی کنترل آفت کمتر می‌شود.

آماده نمودن محلهای خاص و تاثیر پذیر در منزل

آشپزخانه ها و محل آماده‌سازی غذا :

عموما محل آماده سازی غذا و آشپزخانه محل مناسبی برای رشد و تجمع آفات هستند.

برای آماده سازی پیش از اجرای خدمات کنترل آفت لازم است کابینت‌ها و انباری تخلیه شود و کاملا نظافت شده تا مواد غذایی بجا مانده از محل پاک شود. پیشخوان‌ها، اپن و وسایل آشپزخانه می‌بایست پوشیده شود از در معرض مواد شیمیان آفت‌کش قرار نگیرد.

گیاهان داخل :

گیاهان نیز ممکن است نسبت به مواد شیمیایی آفت کش حساس باشند. پیشنهاد میگردد گیاهان را تا اتمام انجام خدمات کنترل آفت از محل دور و به بیرون منتقل شود. همچنین می‌توان گیاهان را کاملا پوشاند و تا تماس مستقیم با آفت‌کش نداشته باشد. باید درنظر داشت پس از اتمام کامل سمپاشی و خشک شدن مواد می‌توان پوشش روی گیاهان را برداشت.

ملحفه و پوشاک :

البسه و پوشاک می‌توانند مواد شیمیایی آفت کش را بخود جذب نمایند. لذا برای پیشگیری از این امر می‌بایست لباس‌ها و ملحفه‌ها در کیسه‌های پلاستیکی نگهداری نمود و برای اطمینان از ایمن بودن، پس از اتمام کار کاملا این اقلام شست و شو شود.

اسباب بازی و وسائل کودکان :

پیش از اجرای خدمات سمپاشی رسیدگی به اسباب بازی و لوازم کودکان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

کودکان نسبت به سموم حساس ترند. کلیه اسباب بازی ها، گهواره، لوازم کودک باید پیش از شروع عملیات، در محلی دور از آفت‌کش‌ها قرار گیرد، یا کاملا پوشانده شود.

اجتناب از بکارگیری مواد شیمیایی خانگی :

مواد شیمیایی که در سم ها مورد استفاده قرار می‌گیرند عموما با دقت انتخاب می‌شوند و از جهت آسیب رساندن به انسان و حیوانات خانگی ایمن هستند با این وجود می‌بایست دقت لازم را در جهت انتخاب مواد سمی مناسب انجام داد. با این وجود درصورتی که این مواد با محصولات شیمیایی یا شوینده خانگی ترکیب شوند، ممکن است اثربخشی کافی را نداشته باشند و یا تولید ماده سمی نمایند.

لذا پیشنهاد میگردد تا مدت زمان معینی از نظافت منزل با مواد شوینده پرهیز شود. استفاده از خوشبوکننده ها ممکن است با ترکیبات شیمیایی آفت‌کش‌ها تداخل داشته باشند. در این زمینه شرکت ارائه دهنده خدمات کنترل آفات دستورالعمل‌های لازم را ارائه خواهد نمود.

تهویه هوا پس از اجرای خدمات کنترل آفات :

پس از اجرای کامل سمپاشی می‌بایست درب‌ و پنجره‌ها را باز نمود تا تهویه بصورت کامل انجام گیرد و بقایای مواد شیمیایی پراکنده گردد. توصیه می‌شود علاوه بر باز نمودن پنجره‌ها، فن‌های موجود در ساختمان برای تهویه بهتر فعال باشند.

در این زمینه شرکت ارائه دهنده خدمات کنترل آفات دستورالعمل‌های لازم را ارائه خواهد نمود.

زمان بسته بودن درب و پنجره‌ها :

گاهی اوقات بنا به نوع سم پاشی لازم است که پنجره ها بسته باشند تا اثردهی بهتر شود. به عنوان نمونه برای ارائه برخی از خدمات نظیر مه‌پاشی یا بخور لازم است تا منزل بصورت کامل مهر و موم شود تا مواد موثره به کلیه محل‌های اختفاء آفات نفوذ نمایند.

شرکت ارائه دهنده خدمات سم پاشی دستورالعمل‌های دقیق و کامل را در زمینه زمان مناسب برای باز کردن درب‌ها و پنجره ارائه خواهد نمود.

اقدامات احتیاطی برای افراد حساس :

افراد حساس جامعه نظیر افراد مسن، زنان باردار، کودکان و افرادی که مشکلات تنفسی دارند بیش از سایرین نسبت به مواد شیمیایی حساسند .

این افراد باید تا اتمام کامل خدمات کنترل آفات از محل دور بمانند. درصورتی که این افراد پس از ورود به منزل دچار اختلال در تنفس، حالت تهوع، سرگیجه و مشکلات پوستی شدند باید سریعا به پزشک مراجعه نمایند.

خطرات بهداشتی مواد شیمیایی کنترل آفات :

مواد شیمیایی کنترل آفات به گونه ای فرموله شده‌اند که پس از خشک شدن برای حیوانات خانگی و انسان ایمن باشند اما درصورتی که انسان بلافاصله در معرض این مواد قرار گیرد و یا استفاده نادرست از آن می‌تواند برای سلامت انسان آسیب‌هایی ایجاد کند.

این آسیب‌ها شامل موارد خفیف نظیر تحریک و حساسیت پوست یا چشم، تا موارد جدی شامل مشکلات تنفسی یا مسمومیت شیمیایی باشد. می‌بایست دستورالعمل‌های دقیق و کامل شرکت ارائه دهنده خدمات پس از اتمام کار توسط ساکنین اجرا گردد.

استفاده از جاروبرقی پس از اتمام خدمات کنترل آفت :

باید زمان کافی برای اثرپذیر بودن سمپاشی در نظر گرفت. لذا استفاده از جاروبرقی بلافاصله پس از اتمام خدمات توصیه نمی‌شود. زمان مناسب برای نظافت و استفاده از جاروبرقی توسط متخصصین کنترل آفت به شما ارائه خواهد شد.

شست و شوی البسه و ملحفه‌ها :

متخصصین کنترل آفت در ارتباط با شست و شوی البسه راهنمایی‌های مناسب را ارائه خواهند نمود.

چیدمان مجدد اثاثیه و مبلمان :

در صورتی که مبلمان منزل بلافاصله پس از اتمام کار جابجا شوند ممکن است باعث کاهش تاثیر مواد شیمیایی آفت‌کش شوند. این امر موجب اثربخشی کامل آفت‌کش‌ها و تضمین مکانی عاری از هرگونه آفت خواهد بود.

باید در نظر داشته باشید شرکت ارائه‌دهنده خدمات کنترل آفات به شما بهترین منبع اطلاعاتی و مرجع مناسبی برای رفع ابهامات و آگاهی از جزئیات مراحل درمان در منزل شما خواهد بود.

جمع‌بندی

برای اتمام کامل و موفقیت‌آمیز خدمات سمپاشی منزل، آماده‌سازی منزل پیش از شروع از اهمیت بسزایی به جهت تامین ایمنی خانواده شما و اطمینان از حصول نتیجه برخوردار است. از جمله مراحل مهم و ضروری پیش از شروع فرآیند خدمات سم پاشی، حفاظت از لوازم حساس، تمیز کردن سطوح و جمع آوری آشغال ها و آب‌بندی مواد غذایی که برای آغاز کار ضروریست.

توجه به راهنمایی کارشناسان شرکت سمپاشی سلامت گستر مبین در طول اجرای خدمات مذکور اهمیت بسیاری دارد.

برای موفقیت خدمات و  بهینه و طولانی کردن تاثیر آن لازم است بازرسی‌های مستمر و اقدمات پیشگیرانه صورت گیرد تا آسایش خانواده‌ و رفاه ساکنین تامین شود.

خدمات ما شامل منازل مسکونی و آپارتمان‌ها، و مکان‌های تجاری می‌شود. با تماس با شرکت سمپاشی سلامت گستر مبین ، شما می‌توانید تجربه زندگی در یک محیط تمیز و عاری از حشرات را تجربه کنید.