سمپاشی ساختمان و پارکینگ

پارکینگ‌ها معمولاً به عنوان محیط‌های آزاد با مشکل حشرات ،هجوم حیوانات موذی و آلودگی‌های مختلف مواجه می‌شوند. سمپاشی منظم توسط شرکت مجوز دار از وزارت بهداشت در پارکینگ‌ها از اهمیت زیادی برخوردار است. ازین رو سمپاشی ساختمان به صورت دوره ایی از پشت بام تا پارکینگ با سموم و روش های سمپاشی مناسب توصیه می گردد.

چرا سمپاشی ساختمان باید انجام شود؟

 بی گمان این سوال بسیاری از افراد و صاحبان املاک است. در واقع پارکینگ ها به علت تاریک و مرطوب بودن از جمله مکان هایی هستند که اکثر حشرات و جانوران موذی به دنبال زاد و ولد در آن می باشند. به همین دلیل باید برای جلوگیری از ورود و تکثیر حشرات و جوندگان به داخل ساختمان، اقدام به سمپاشی دوره ای آن کرد.

همچنین حشرات و جانوران مختلفی مانند سوسک، مارمولک و موش به عنوان مهمترین جانوران موذی در پارکینگ شناخته می شوند. از طرفی آلودگی در پارکینگ ها دلایل مختلفی دارد اما دفع و پاکسازی آن بایستی حتما توسط افراد حرفه ای صورت بگیرد.

 بنابراین به محض مشاهده هر یک از جانوران موذی، فورا با شرکت سمپاشی مبین تماس بگیرید تا کارشناسان حرفه ای برای ریشه کن نمودن آنان اقدام کنند. پس در این مقاله قصد داریم تا شما را با اقدامات ضروری، قیمت و روش های انجام آن آشنا نماییم.

خدمات سمپاشی پارکینگ و ساختمان:

عدم رعایت بهداشت، انباشت زباله های مایع و بی توجهی به دیگر مسائل بهداشتی باعث پیدایش حشرات و جانوران موذی در پارکینگ و ساختمان ها می گردد. در این شرایط بهترین راه حل، انجام عملیات سمپاشیمی باشد.

در واقع انجام خدمات سمپاشی توسط کارشناسان شرکت سمپاشی مبین متناسب با نوع آفات صورت می گیرد. به گونه ای که با مشاهده سوسک از سموم مخصوص سمپاشی سوسک و یا با مشاهده مارمولک های بزرگ از سموم مختص به آن استفاده می کنند.

 این خدمات به دلیل داشتن تاثیر عالی بر از بین بردن جانوران و حشرات موذی از ضروری ترین خدمات در زمینه سمپاشی می باشند. البته توجه داشته باشید که اگر خدمات سمپاشی پارکینگ و ساختمان توسط افراد غیرمتخصص، با سموم نامناسب انجام گیرد، باعث هدر رفتن هزینه و تکثیر هر چه بیشتر آفات در محیط می شود.

روش سمپاشی پارکینگ و ساختمان

سمپاشی پارکینگ و ساختمان به عنوان آخرین روش مقابله با آفات می باشد. در واقع مهمترین علت رشد حشرات و جانوران موذی، عدم رعایت بهداشت در محیط است. همچنین بایستی بگوییم، برای انجام عملیات سمپاشی، بایستی پارکینگ کاملا تخلیه شود تا فرآیند ایمن سازی به طور کامل صورت گیرد.

سپس کارشناس بررسی هایی را به منظور شناسایی نوع و میزان آفات و آلودگی های موجود در کل ساختمان انجام می دهد. چرا که امکان نفوذ مخفیانه حشرات و جانوران موذی از طریق موتورخانه ها و پشت بام به دیگر طبقات وجود دارد.

 بعد از این مرحله، سمپاشی از پشت بام شروع شده و تا رسیدن به پارکینگ و موتورخانه ادامه پیدا می کند. شایان ذکر است که این اماکن به دلیل عمومی بودن همواره محل مناسبی برای زندگی حشرات و آفات می باشند. بنابراین بهترین گزینه، انجام سمپاشی دوره ای به منظور پیشگیری از تکثیر مجدد آنها می باشد.

نکات مهم در سمپاشی پارکینگ ها:

در سمپاشی پارکینگ و ساختمان، رعایت نکات ضروری به منظور دستیابی به نتایج مطلوب بسیار حیاتی است. به طور کلی این نکات عبارتند از:

  • شناسایی قسمت های آلوده: پیش از شروع سمپاشی، بایستی تمام نقاط آلوده از جمله انباری که به طور معمول محل تکثیر آفات و حشرات محسوب می گردند، شناسایی شوند.
  • بکارگیری مواد مناسب: به منظور کنترل سلامت افراد و حیوانات باید از سموم مناسب و مطابق با استانداردهای بهداشتی استفاده شود.
  • برنامه ریزی مناسب و منظم: انجام برنامه ریزی منظم به منظور عملیات سمپاشی ، به دلیل استفاده از مواد مناسب و مشخص نمودن نقاط آلوده اهمیت بسیار زیادی دارد.
  • توجه به مسائل ایمنی: در هنگام انجام فرآیند سمپاشی، بایستی ایمنی ساکنان و افراد پارکینگ در اولویت قرار داشته باشد. همچنین تهویه کامل محیط به دلیل سمی بودن استنشاق مواد شیمیایی ضروری است.

عوامل موثر بر هزینه سمپاشی پارکینگ:

قیمت سمپاشی پارکینگ رقم ثابت ندارد و به عوامل مختلفی بستگی دارد. از مهمترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • متراژ پارکینگ: ابعاد و مساحت پارکینگ مهمترین عامل در تعیین هزینه سمپاشی می باشد. به طوری که هر چه متراژ پارکینگ بیشتر باشد، هزینه عملیات نیز به همان اندازه افزایش خواهد یافت.
  • نوع حشرات و جانوران موذی: نوع آفات موجود در پارکینگ از دیگر عوامل موثر بر قیمت سمپاشی می باشد. به عنوان مثال هزینه سمپاشی سوسک با موش متفاوت است.
  • نوع و میزان سموم مصرفی.
  • تعداد کارکنان شرکت سمپاشی.
  • زمان مورد نیاز برای سمپاشی.

مزایای سمپاشی ساختمان و مشاعات :

  1. کاهش هجوم حشرات مزاحم: سمپاشی منظم و دوره ایی باعث کاهش مزاحمت از طریق حشرات گوناگون مانند مورچه‌ها، مگس‌ها و سوسک‌ها می‌شود که می‌تواند به تجهیزات پارکینگ ، خودروها و محوطه پیرامون آن را صدمه بزند.
  2. حفظ نظم و نظافت: پارکینگ‌های تمیز و عاری از زباله و حشرات به بالا رفتن تجربه استفاده و ایمنی مشتریان کمک می‌کند.
  3. کاهش خطرات ایمنی و بهداشتی: سمپاشی منظم در پارکینگ‌ها باعث کم شدن ابتلا و انتقال بیماری‌ها از طریق حشرات به افراد می‌ گردد.
  4. حفاظت از تجهیزات و دارایی‌ها: سمپاشی به حفاظت از دارایی‌ها و تجهیزات پارکینگ در برابر خرابی‌های ناشی از حشرات و زیان‌های مالی کمک می‌کند.

با توجه به نیازهای محیطی در استفاده از فضای پارک خودروها، خدمات سمپاشی پارکینگ می‌توانند به صورت منظم و یا در صورت ظهور مشکلات خاص ارائه شوند. استفاده از سموم ایمن و مؤثر بسیار حائز اهمیت است تا اثربخشی بیشتری داشته باشد و امنیت و راحتی افراد مشتری را تضمین کند. این خدمات به حفظ نظافت وامور بهداشتی این محیط و افزایش رضایت افراد کمک می‌کنند.شرکت سمپاشی سلامت گستر مبین در این امر به صورت حرفه ایی خدمات متمایزی ارائه میدهد